Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаБезкоштовно- На Акційний товар – доставка за рахунок клієнта за тарифами перевізника. - Безкоштовна доставка – на всі умивальники. - Доставка ванн обговорюється індивідуально.
- Самовивіз
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Оплата на рахунок100% оплата на рахунок ФОП продавця.
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
Гарантія:
На весь товар нашого магазину поширюється гарантія. Гарантія надається на термін до 15 років. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон.
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність видимих дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності гарантійного талона, в якому зазначаються:
- модель товару;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Ми можемо відмовити в гарантії, якщо:
- порушена цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, який виникли - внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- відбувалося несанкціоноване розкриття, ремонт або зміна внутрішніх комунікацій та компонентів товару, змінена конструкція;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Обмін і повернення товару
Обмін і повернення товарів доступні протягом 30 днів з моменту покупки і здійснюється тільки за наступних умов:
- товар не був у експлуатації;
- збережений товарний вид упаковки;
- наявність документа (чека) за яким проводився продаж.
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність видимих дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності гарантійного талона, в якому зазначаються:
- модель товару;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Ми можемо відмовити в гарантії, якщо:
- порушена цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, який виникли - внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- відбувалося несанкціоноване розкриття, ремонт або зміна внутрішніх комунікацій та компонентів товару, змінена конструкція;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Обмін і повернення товару
Обмін і повернення товарів доступні протягом 30 днів з моменту покупки і здійснюється тільки за наступних умов:
- товар не був у експлуатації;
- збережений товарний вид упаковки;
- наявність документа (чека) за яким проводився продаж.

